Annick Tinga

Wat is jouw goud?
Ik ben een generalist; mijn goud is dat ik een breed pallet van verschillende skills heb, waardoor ik op veel vlakken kan meedenken, uitwerken en ontwikkelen. 

Mijn kracht is ontwikkelen. Ik houd mij graag bezig met storytelling, creatieve ideeën tot leven brengen, en een sterke brand neerzetten.

Wat doe je bij Goudvisie?
Binnen Goudvisie ben ik medeverantwoordelijk voor de marketing en communicatie. Door de middel van aandacht geven aan de wens en het doel van Goudvisie, en het probleem of vraag van de (potentiële) klant, help ik te verbinden via geschikte mediums. Door de middel van motiverende uitingen, en de doelgroep uit te nodigen om meer te ontdekken en te ervaren.

Wat wilde je vroeger worden en waarom ben je het niet geworden?
Als klein meisje was dat ballerina, en later werd dat modeontwerper of marketing in de mode (en daarnaast kon ik over nog heel veel andere beroepen dromen). Na een aantal jaar in de mode en andere branches te hebben gewerkt, heb ik toch ontdekt dat ik meer behoefte had aan verdieping. Een branche waar de nadruk meer ligt op mensen, ontwikkeling en groei.

Bij mij moet je zijn voor?
Een sparringpartner, een kritisch oog, een goed gesprek, structuur aanbrengen, het verfraaien en versterken van verhalen en materiaal.

Hoe ontwikkel jij goud?
Door te luisteren, te ontdekken en te doen. Door verschillende dingen te bedenken, te creëren en daarna te kijken wat werkt en wat niet. Door te leren van anderen; ideeën en kennis uit te wisselen, en van daaruit door te bouwen.

Wat inspireert jou?
Verhalen van mensen, van een goede film, of een boek. De rust die ik vind in de natuur, door te zijn en te voelen, ruimte te creëren voor nieuwe ideeën. Maar ook ontwikkelingen in de marketing/communicatie en andere branches, innovatieve ideeën, en visies op de toekomst.