Suzanne Broekman - Goudvisie

Suzanne Broekman

Wat is jouw goud?
Van grote lijnen, gedachten en wensen maak ik didactische producten die bij de klant passen, zowel op creatief, visueel als op planning- en budgetniveau.

Wat doe jij bij Goudvisie?
Als ‘chef c’ ga ik voor de beste en mooiste producten passend bij de klant. Ik ontwikkel concepten en blijf tijdens de uitwerking meekijken. In het denk- en maakproces ben ik bezig met didactiek, storytelling, gebruiksvriendelijkheid, vormgeving, inhoud en impact. Kwaliteit en innovatie staan bij mij centraal.

Ik ga altijd voor net iets beter, mooier, leuker en voor iets anders - Suzanne Broekman

Bij mij moet je zijn voor:
Concepten, didactiek, storytelling en vormgeving.

Hoe ontwikkel jij goud?
Ik ga altijd voor net iets beter, mooier, leuker en voor iets anders. Ik wil dat de klant een perfect product krijgt en dat wat we maken uniek is en blijft. Hiervoor zorg ik dat ik op de hoogte blijf van wat er speelt bij de klant en in mijn vakgebieden.

Wat inspireert jou?
Ik kijk continu om mij heen hoe verschillende disciplines omgaan met het presenteren van hun informatie/boodschap. Ik kijk bijvoorbeeld naar marketing, (web)design, musea, ik houd awards in de gaten en vind verder ook inspiratie in bordspellen, TV, posters en het dagelijkse leven.

Wat wilde je vroeger worden en waarom ben je dat niet geworden?
Ik wisselde continu in wat ik wilde. Van tekenfilmmaker tot aan chirurg en van architect tot aan dierenverzorger. Het leven verliep gewoon net wat anders. Wat terugkomt in mijn huidige werk is: creëren en maken.

Hoe zou je de geschiedenisboeken in willen gaan?
Als een egyptoloog.